2009-08-31

AKU DARAH ANAK MALAYSIA - A.D.A.M

Salam Ramadhan dan Salam Kemerdekaan...
52 tahun kemerdekaan Tanah Melayu , 46 tahun pembentukan Malaysia...

Aku cuba mencari idea grafik untuk disumbangkan ke kelabram.com sempena sambutan bulan kemerdekaan dan karya Ramlee Awang Murshid yang boleh mengingatkan aku akan semangat patriotisme serta perjuangan adalah karya beliau yang bertajuk
A.D.A.M - Aku Darah Anak Malaysia.
turut dialih bahasa ke bahasa inggeris dengan tajuk - PERSONAL JUSTICE

Jika ADAM diadaptasikan ke Filem , siapakah pelakon yang pada pendapat anda boleh melakonkan watak-watak dalam ADAM ?
cuma pendapat budakhutan...
Hilman - Mustapha Kamal
Mia Sara - Siti Saleha
Jeslina - Lisa Surihani

watak-watak lain? belum ada idea ... hehehe. Gambar di atas hanyalah sekadar imaginasi aku .
kenapa pilih Mustapha Kamal ? untuk watak Hilman ni , aku rasa dia amatlah sesuai . Watak seorang ayah dan anggota polis yang cekap ... sesuai

Salam Merdeka !

Pesanan Penaja:
Kepada peminat dan pembaca novel tegar ,
sudahkah anda membaca karya - karya abg RAM ?
nak dapatkan info terkini bolehlah melayari www.kelabram.com

p/s: semua blog aku, aku masukkan artikel dan grafik yang sama sempena merdeka ni.

0 ulasan pada :“ AKU DARAH ANAK MALAYSIA - A.D.A.M ”

Blog Widget by LinkWithin