2013-06-15

Memandang?

Woah! Salam percontengan di bulan Jun 2013! Betul... Jun sudah bro! Punyalah lama blog CoretConteng ni berhabuk dan terperap... entri terakhir? Bulan Januari... sekali... woahhhh!

"Bah! Kenapa kau lambat?" adalah tajuk entri sebelum ini.. ah... didalam tu tertulis / tertaip banyak ulasan dan luahan rasa.
Mungkin...mungkin betul kata orang... ada waktunya manusia akan mula berubah...
Tapi...itu kata orang. Berubahkah aku? Hehehe... tak ada jawapan pasti... berubah mungkin kerana tuntutan tanggungjawab dan peranan...

Baiklah! Apa akan jadi dengan blog nan satu ini? sudah ada keputusan muktamad selepas pertapaan 6 bulan? Insya Allah...

nota: bayangkan sahaja lakaran di atas tu adalah aku dan dilukis oleh aku...

hakikatnya... bukan aku yang lukis pun... dan mirip sikitlah dengan aku... kekeke!

angklung betul! 

0 ulasan pada :“ Memandang? ”

Blog Widget by LinkWithin