2015-01-29

Kemelut Membalut


Kemelut dan berkecamuk !

Ya... Lama. Agak lama tidak mem-blog di blogspot. Blog yang ini juga antara 'sindiket' awal aku di dalam dunia blogging. Isinya juga berubah-ubah. Rojak dan berkecamuk!

Aku akhirnya dedikasikan blog ini untuk bahan-bahan grafik.

Aku pernah buat satu ulasan mengenai siri novel Takluk Jagat di blog aku budakhutan.com dalam artikel bertajuk SAGA TAKLUK JAGAT (klik untuk baca).

Selain daripada pendekatan penceritaan yang menarik dan unik aku juga tertarik dengan grafik kulit novel versi seperti dibawah. Kemas, menarik dan mengujakan. Untuk pengetahuan aku dan kamu, jika tidak silap untuk cetakan semula grafiknya telah berubah, bukan lagi yang macam ini.... sedih ^_^


“Taburan bunga di tanah basah,
Tersusun memutih antara dua,
Nafas terhenti masa berpisah,
Tinggalkan tubuh tercabut jiwa!”
Seni Permainan Indera Bumi : Serakan Kelopak Bunga Darah

Bila dibaca 'mantera' di atas, rasa semangat pendekar tu membuak-buak. hahaha...


Jika ada yang tertanya-tanya siapakah gerangannya yang menghasilkan karya grafik ni... ini dia
sumber ilustrasi : SIRI TAKLUK JAGAT asal – Mohd Rajif Moksin 
sumber ilustrasi : SIRI TAKLUK JAGAT 2011 – M.Dzulfeqar Nasir 
Tabik!
Nota hujung:

Aku dalam kemelut


0 ulasan pada :“ Kemelut Membalut ”

Blog Widget by LinkWithin