2008-04-12

UNGU KARMILA

karya terbaru dari RAMLEE AWANG MURSHID. Masih belum ada kesempatan untuk saya membaca novel yang baru saya beli semalam. Bonda yang menaiki bas untuk ke Sandakan terlebih dahulu mahu membacanya. Bonda juga meminati karya dari novelis thriller yang satu ini.
Trilogi TOMBIRUO yang telah saya baca sebelum ini amatlah menarik. Tidak ketinggalan , karya beliau , Bagaikan Puteri dan Cinta Sang Ratu , yang terdapat elemen-elemen sejarah dan klasik. Alangkah menariknya jika karya - karya beliau di realisasikan ke layar panggung. Kalau di barat telah lama mengadaptasikan cerita dari novel - novel popular, kita bila lagi?

BudakHutaN termenung dan berfikir - "Aku pun nak menulis dan berkarya"

4 ulasan pada :“ UNGU KARMILA ”

ungu karmila best sangat!! hmm..TOMBIRUO tu best yer?im alwayz pegang2 tilik that book but didnt buy it:) pasal ape yer novel tu?

ungu KarMila memang Best!
trilogi TOMBIRUo tu pun best gak... konflik demi konflik dan peristiwa yang buat jiwa gelora...

Lizz dah baca bagaikan puteri? dan cinta sang ratu? kita tunggu plak sambungan cerita laksamana sunan tu nanti... sungguh epik dan agung, bleh wat filem!

hehehe..nanti nak beli ar TOMBIRUO tu:) thnx ya..

bagaikan puteri and cinta sang ratu??dah!! hik2!! best sangat2..bagaikan puteri tu,1st novel RAM yg sy bace..trus jatuh cintun....

ahakz.. dah beli yeak? any comment? ker blum beli baki dua lagi buku dari trilogi nya?

Blog Widget by LinkWithin